Anfall hit och anfall dit!

Idag när jag kom till skolan så mådde jag bra. Var rätt taggad på PG-awards och hade släpat med mig massa grejer. Men nej, då ska jag självklart få migränanfall.... jävla fan säger jag bara. skulle även möjligtvis följa med pinglorna till linde som dom föreslog imorse. Men inte då! så jag drog hem, och la mig och sov. Sov så hårt så mina pupiller blev stora. såg rätt hög ut. haha! (mamma påpekade det) Så det blir troligtvis en lugn hemmakväll själv. alla är gone away i familjen.

Satt såhär eller blundade hela dagen idag. Fan vad man hatar ljus då alltså!


det blir jag och mina kära små vänner ikväll ♥ + cola, chips, glass, dipp, grönsaker, godis och film! hehehihu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0