det är fredag, det är ledigt, det är grymt!


Sitter i skolan och väntar på tåget som tar mig till frövi. drog till skolan vid 8.50 Slutade typ 9.45 idag! struntade i första lektionen och gjorde bara den muntliga nationella delen i engelska. jag klarade det bra sa läraren. skönt det iaf, haha. DET ÄR FREDAG (inte för att jag tror att nån har missat det) men jag gillar att säga det. låter så underbart ;) hihi. Idag ska jag åka och ta kort eftersom jag ska fixa legitimation. har en randig tröja på mig, inte det smartaste valet kanske. kommer se ut som en fånge! Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog en schöön hemma kväll möjligtvis. PARTY TOMORROW. Nu ska jag snart ta mig ut i solen (och blåsvädret.....) Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0