nej men hej sötis



Igår kom malin, daniel och sötisen på bilden hit och mös lite ♥ har inte så mycket mer och säga om gårdagen än att Färjestad vann första matchen. GOGO
Det blev att vara hemma från skolan idag, för mamma fick åka över till malin och dom inatt, för dom trodde hon skulle föda, så dom fick åka in till USÖ. Så jag skippade school. Inget blir som det ska när mami är borta, jag försov mig, marcus försov sig. Haha. och den idioten hade nationella! ahja, ska väll tilllägga att det aldrig kom nån bebis, utan dom fick åka hem idag runt 10. det som är bra är att då kommer den nog snart :D thihi. Idag måste jag plugga till nagelprovet imorgon, de va ju... kul. men får sluta runt 9 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0