onsdag, snart helg!!!! hehehe

det är det enda jag har i huvudet, helg helg helg :) det man lever för! men i alla fall. drog till skolan imorse, död som en sill. överlevde the day, och sedan så åkte jag hem till blattebro. där mötte jag upp malin som skulle väga och mäta Meja hos barnmorskan, så jag och marcus var barnvakt en stund åt lillleman capser. Bilder kanske ploppar in senare! men IAF. drog hem sen och duscha, fixa sig lite, ja ni vet. sen kom bex och hämtade upp mig och sen drog vi till fröjevi och kollade seriepremiären. Idisen kom också och kollade :) nu ligger jag häer i sängen och vill sovaaa. men en snyggis håller mig vaken, hehehehe hemligt. pusss :D
hade verkligen ingen lust att jobba på mattelektionen, så jag utövade mina konstnärskunskaper lite ;) väldigt fin.
TAGGGGGGGAAAAA VALBORG FOOOHELVEDEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0