sjunde april två tusen elva


(bilden är åt fel håll, men orkade verkligen inte ändra. gör även en helt fuckad min men that's me)
Idag drog jag in och skrev ett nagelprov vid åtta. slutade tjugo i nio! SKÖNT
så då blev det att åka hem efter lite häng med Desirée. När jag kom hem hann jag knappt innanför dörren, sen kom malin och casper. så det blev att ut och gå en sväng med dom. +mamma och vovvarna. Efter det drog jag till lägenheten.

så Lovisa kom hit den lilla fisen. Min sambobambo! haha. var för en stund sen till hemköp och köpte lite gott, och nyss stod hon och lagade lite mat åt mig och henne. städade vääääldigt mycket gjorde jag idag också, så lite vusenpoäng till mig ;) Nu ska vi väl ut och sedan kolla på en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0